> >

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

dressing για σαλάτες, και όχι μόνο

Pin It Now! Print Friendly and PDF
Η μικρή μου η κόρη δεν έτρωγε καθόλου μαρούλι σαλάτα αν δεν είχε dressing. Κάποια στιγμή βαρέθηκα να αγοράζω dressing από το super market,άσε που ήταν γεμάτα σε συντηρητικά. Έτσιλοιπόν έφτιαξα κάποιες δικές μου συνταγές για dressing. Λοιπόν,ανακατέψτε γιαούρτι με περίπου μια κουταλιά κέτσαπ και μια κουταλιά μουστάρδα. Ρίξτε αλάτι,πιπέρι,βασιλικό,λάδι και λίγο λεμόνι και ανακατέψτε. Μου θυμίζει το dressing που βάζουν στην ceasar's salad έξω στα μαγαζιά και επιπλέον ξέρεις ότι το δικό σου δεν περιέχει ένα σωρό συντηρητικά.Δοκιμάστε το και πέστε μου την γνώμη σας.

Μια άλλη συνταγή είναι η εξής: 

Χτυπάτε μισό λεμόνι με μια κουταλιά μουστάρδα. Ρίξτε αλάτι,πιπέρι και λίγο βασιλικό. Ξεκινήστε να ρίχνετε λίγο λίγο λάδι . Το λάδι θα την βοηθήσει να πήξει. Στο τέλος προσθέστε ένα κουταλάκι μέλι. Θα γίνει κάτι σαν μαγιονέζα αλλά χωρίς το αυγό. Αυτό το dressing μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και αλλού. Εγώ άλειψα με αυτό ψάρια που έψησα στον φούρνο.'Εγιναν πεντανόστιμα και το ζουμάκι τους πολύ νόστιμο. Όσο περισσέψει μπορείτε να το βάλετε στο ψυγείο και να το χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη φορά.

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Wordpress Gadgets