> >

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

Φύτρα σπόρων

Pin It Now! Print Friendly and PDF

 Αγαπητοί φίλοι και φίλες, αν έχετε φάει σε κινέζικο εστιατόριο, τότε σίγουρα θα έχετε δοκιμάσει τα φύτρα. Οι Κινέζοι τα χρησιμοποιούν εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Εμείς οι Δυτικοί ,τώρα έχουμε αρχίσει να τα ανακαλύπτουμε, καθώς όλο και περισσότερο διαδίδεται η ιδέα των υγιεινών τροφών. Τι είναι τα φύτρα; Τα φύτρα είναι φυτρωμένοι σπόροι από σόγια,φακή,φασόλια,σιτάρι,ρεβύθια και ότι άλλο σπόρο μπορείτε να φανταστείτε. Αν ένας σπόρος είναι πλούσιος σε βιταμίνες,ιχνοστοιχεία και άλλα,το φύτρο έχει σε πολλαπλάσιο βαθμό όλα αυτά. Γι΄αυτό τρώτε φύτρα για καλύτερη υγεία. Καλύτερα να τα καταναλώνετε ωμά, έτσι ώστε να μη χάσουν καθόλου από τις βιταμίνες τους. Το πιο εύκολο είναι να τα προσθέτετε στη σαλάτα σας. Είναι νοστιμότατα,αλλά κυρίως όπως είπα μια μεγάλη π ηγή βιταμινών. Μπορείτε ακόμα να τα ανακατέψετε το το φαγητό σας λίγο πριν το σερβίρετε.Ακόμη μπορείτε να τα βάλετε μέσα στη σάλτσα για τα ζυμαρικά σας. 
Τώρα όσον αφορά την παρασκευή τους, θα χρειαστείτε γυάλινα βάζα,κομμάτια από τουλπάνι ή τουλι και διάφορους σπόρους.

Βάλτε σε ένα βάζο σπόρους. Καλύψτε τους με χλιαρό νερό και και σκεπάστε τους με ένα κομμάτι τουλπάνι ή τούλι. Στερεώστε το ύφασμα με ένα λάστιχο. Τοποθετήστε το βάζο σε σκοτεινό μέρος και αφήστε το όλο το βράδυ. Την επόμενη αφαιρέστε το νερό και ξεπλύνετε τους σπόρους. Καλύψτε τους πάλι με νερό και αφήστε το πάλι σε σκοτεινό μέρος όλη τη νύχτα..Επαναλάβετε την ίδια διαδικασια για 4-5 μέρες μέχρι να βλαστήσουν οι σπόροι. Μόλις βλαστήσουν βάλτε τους σε ένα στεγνό βάζο. Καταναλώστε τα φύτρα όσο γίνεται πιο γρήγορα για να μη χαθούν οι βιταμίνες τους. Διατηρούνται στο ψυγείο λίγες μέρες.

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Wordpress Gadgets